Week 12 - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Anita Holierhoek-Heskes - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Anita Holierhoek-Heskes - WaarBenJij.nu

Week 12

Door: Anita Holierhoek - Heskes

Blijf op de hoogte en volg Anita

20 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Wilderness

Wat een rare week deze week! Hoogte- en dieptepunten wisselen elkaar af. Verschrikkelijk nieuws van de MH-vlucht, Suhma (hond van Linda) moest ze in laten slapen, mijn 1e Anatomie Examen gehaald en nog maar een paar nachtjes slapen en dan komen Theo en de meiden. Een erg emotionele week!
Kan er vandaag niets leuks van maken, sorry, op naar volgende week!
Anita xx

• 20 Juli 2014 - 19:27

Tiny:

Hallo Anita

Ja ik begrijp het best dat het erg moeilijk is ,Na alles wat er is gebeurd Ja ook de hond van Linda ingeslapen. Maar ga jij je maar verheugen op de komst van je man en kinderen.Dat zal ook wel heel emotioneel zijn maar dan van geluk.Ik wacht gewoon het volgende verhaal wel af .Toch een hele fijne tijd straks.Gefeliciteerd met het behalen van je eerst examen gaat allemaal goed komen.
    een dikke kus van Tiny en heel veel liefs xxx

• 20 Juli 2014 - 19:31

Bregje:

Gefeliciteerd met je examen! En geniet komende weken van Theo, Gina en Donna, maar dat zal vast lukken. Verdriet en geluk wisselen elkaar constant af, dat kan het leven ook boeiender en meer de moeite waard maken.

• 20 Juli 2014 - 19:35

José:

Ach lieverd dat hoeft toch ook niet hier is ook iedereen met de MH17 bezig.
    Nog een paar daagjes en dan is je gezinnetje weer bij elkaar daar ben je ook aan toe.
    Dus ik neem het je niet kwalijk hoor volgende week weer een nieuwe update.
    Xxx José

• 20 Juli 2014 - 19:44

Erik Van Der Sande:

Wat doe je precies in zuid afrika en ik begrijp dat je man en kids ook komen ben gewoon beetje nieusschierich vandaar die vraag maar anders veel plezier daar groetjes Erik van der Sande

• 20 Juli 2014 - 19:50

Geke Kikkert:

Valt me wel een beetje tegen , zit elke week op je verslag te wachten. Grapje hoor.. Maar vind het wel leuk om te lezen, lammie is niet zo bedreven in het schrijven. Fijn voor je dat je man en kinderen komen, valt niet mee zo lang uit elkaar. Henk had het ook prachtig gehad bij jullie, ik heb allerlei verhalen gehoord. Heel veel plezier nog en succes met de verder studie.... Groetjes geke. Doe je lammie nog even de groetjes....drukkie geke

• 20 Juli 2014 - 20:00

Manon:

Heftig allemaal hè!! Maar zo fijn dat Theo en de meiden er bijna zijn!!! Liefs, Manon

• 20 Juli 2014 - 20:03

Monique:

Gefeliciteerd met het behalen van je examen,kan je trots op zijn!nog heel even en dan kun je je gezinnetje weer lekker knuffelen..genietse!

• 20 Juli 2014 - 20:13

Renate:

Gefeliciteerd met je examen!!! Laatste loodjes tot Theo en de meiden komen. Je kan echt trots op Theo en de meiden zijn! Ze zijn zo stoer en zo lief!! En mindere dagen horen er helaas ook bij ... wees ook trots op jezelf. Nu is het af en toe zwaar, maar je komt met een leven vol ervaringen rijker terug. Als je dan weer samen bent, waardeer je het meer en heb je je herinneringen en een super leuke nieuwe baan
    XXXXXX

• 20 Juli 2014 - 20:20

Peetje:

Hai Aniet
    Snap het wat een k...te week dit is wij zitten ook steeds weer voor de tv en maar naar het nieuws te luisteren ,maar kunnen het delen met fam leden ,
    Heel veel sterkt denk aan je en maak er een goeie week van,
    Gisteren Gina uitgezwaaid ze had er heel veel zin in.
    En nu op naar vrijdag zaterdag !!!
    Xxx

• 20 Juli 2014 - 20:53

Annelies:

Hoi Aniet,
    Fijn om je gisteren weer even gehoord en gezien te hebben. De verbinding was een beetje slecht, maar we hebben lekker even kunnen kletsen.
    Hier nog steeds warm en zomers. Nu bij jou misschien nog iets minder warm, maar met de komst van Theo en de meiden zal dat gauw veranderen.
    Heel veel plezier volgende week. Geniet van elkaar!
    Tot gauw, drukkie Lies

• 20 Juli 2014 - 21:13

Wilco Alias De Reus:

Lieve aniet wat jij daar heb heb ik ook een beetje hier na z'n schooljaar met bijna allemaal lieve kinderen hebben we weer afscheid moeten nemen van de roepen 8 ik ben dan flink maar dat doet toch ookweer wat met je, op kamp geweest met die varkens heel het jaar beetje met de kids bezig geweest en dan ineens zitten er wer andere kids in de groep, zijn we al weer bezig met kamp ed. Maar nu eerstvakantie nou ja vakantie, fleur op scouting kamp super 10 dagen zeilen en water pret wou dat ik nog klein was. Ben momentel fleur d'r kamer aan hetop knappen nieuwe kastmaken verven ed.

vrijdag zal je theo en kids weer zien heel veel plezier je z'n 4tjes geniet ervan want je weet het is zo weer 29 sept.

het ga je goed en en hele dikke kus van fleur, femke, diana en mij reus

doei

• 20 Juli 2014 - 21:49

Monique:

Hi there, kan me goed voorstellen dat je nu ff tegen de muren wil schoppen! Hou je haaks, nog ff wachten dan heb je je schatjes weer lekker bij je!!
    Donna zei t vandaag al: nog 5 nachtjes...

• 20 Juli 2014 - 22:16

Ilse:

Hoi Anita, vanaf hier wil ik je heel veel plezier wensen voor je vakantie met Theo en de meiden. Kan me voorstellen dat je erg emotioneel bent. Ga er maar fijn van genieten. Ook nog gefeliciteerd met het behaalde examen. Nogmaals geniet van je vakantie en van elkaar. Lieve groet van ils

• 20 Juli 2014 - 23:59

Belinda:

Hee Aniet
    de laatste loodjes zijn altijd zwaar. En al duurt de opleiding nog ff zijn dit de laatste loodjes tot je eindelijk je lieverds weer kan knuffelen. En na de MH17 is dat t liefste wat je wil. Wat n ellende.
    even n virtuele knuffel van mij.
    liefs Belin

• 21 Juli 2014 - 09:54

Petra :

Hey Anita,
    Nog heel even en dan zijn je meisjes en je mannetje er en kan je ze lekker knuffelen! Natuurlijk is het heftig wat je allemaal meemaakt, doet en beleeft en dat wil je delen. En soms wil je dat op een andere manier delen dan alleen maar mail/ skype of telefoon.
    Nog heel even en dan zijn ze er!
    Hou vol, keep going en geniet als ze er zijn!
    Veel liefs en een dikke kus Peet

• 21 Juli 2014 - 16:49

Diana Bol:

Lieve Anita normaal ben ik een van de eerste die schrijft nu even niet het doet pijn van t vliegtuig al die mensen .... Er zijn geen woorden voor maar je had een goed cijfer toppie!
    En voor je t weet zijn ze er lekker 3 weken samen geniet er van drukkie Diana XXX

• 26 Juli 2014 - 14:55

Kees Hendriks:

Hallo Anita,

Wat leuk om iedere week je verslagen te lezen en zo op de hoogte te blijven van alles van wat je mee maakt! Ook helemaal top dat het leren je zo goed af gaat.
    Gelukkig heb je je ook heel veel leuke mensen om je heen waar je je prima mee kan vermaken, leuke dingen doet, samen leert, wandelt, etc.. etc.. Maar er gaat niets boven je eigen man en je kinderen; gelukkig zijn die dan ook inmiddels bij je aangekomen. Geniet lekker van elkaar en ik wil je bij deze nog heel veel succes wensen voor de komende weken!!!

Groeten,
    Kees Hendriks