Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Anita Holierhoek-Heskes - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Anita Holierhoek-Heskes - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Anita Holierhoek

Blijf op de hoogte en volg Anita

06 April 2014 | Nederland, Wateringen

Het gaat nu echt opschieten! Nog 2 1/2 week en ik ben onderweg naar Wilderness, Zuid-Afrika. Wel een dubbel gevoel hoor. Ik ga manlief, de kinderen, familie en vrienden 5 maanden achterlaten, maar ga beginnen aan een nieuw en spannend avontuur!!
23 april vertrekken we met de meeste Nederlanders (in totaal 10) via Londen en Johannesburg naar George. We verblijven met z'n vijven in een schitterende B&B, maar daarover meer in een volgend verslag.
Als ik eenmaal in Zuid-Afrika ben wil ik proberen 1x in de week een verslag te plaatsen.
Voor diegene die het nog niet weten, ik ga in Zuid-Afrika de opleiding volgen tot Body Stress Release Practitioner. Door BSR toe te passen wordt de spierspanning losgelaten, de zenuwbanen komen vrij, de communicatie met de hersenen herstelt en het zelfhelend vermogen van het lichaam verbetert waardoor klachten verdwijnen.

  • 07 April 2014 - 18:25

    Ted:

    Hoi Anita, ben wel nieuwsgierig over jou opleiding. Ik zal je reisverhalen lezen.
    Verder wens ik je veel succes.
    Verder vind ik het wel leuk, want jij maak tweekeer het voorjaar mee.
    goeiereis.

    TED

  • 07 April 2014 - 18:28

    Sylvia:

    Spannend! Ik ga zeker meelezen. Veel succes (en plezier)!

  • 22 April 2014 - 19:23

    Ellen Visser:

    Ha Anita,

    Ik vind je echt stoer en het gaat je zeker lukken. Tijdens moeilijke momenten moet je maar denken dat die maanden vanzelf voorbij gaan. Geniet ervan en heel veel succes met het leren!
    Ik ga je volgen.
    Graz Ellen

  • 22 April 2014 - 19:37

    Marjolanda:

    Hoi anita,

    Ik ga je verslagen zeker lezen.
    Heel veel suc6 en plezier.

    En ik zal zeker een behandeling bij je nemen als je terug bent.

    Fijne vlucht!


    Groetjes, marjolanda

  • 22 April 2014 - 20:38

    Natasja:

    We volgen je op de voet

  • 22 April 2014 - 20:47

    Tiny:

    Hoi Anita ja een spannende tijd breekt er aan voor jullie allemaal.Maar het gaat je goed daar.Ik zal ook je belevenissen blijven volgen heel veel succes daar .liefs Tiny xxx

  • 22 April 2014 - 22:17

    José :

    Heel veel succes en een goede reis leuk dat we zo op de hoogte kunnen blijven.

  • 22 April 2014 - 22:25

    Linda Vd Kaaij:

    Heeeeel veel succes en ik ben benieuwd naar je verslagen !!

  • 23 April 2014 - 02:27

    Puk:

    hallo anita ik wens je een hele goeie reis en veel succes daar en (ik zal goed op je mams passen hoor)ik blijf je volgen groetjes en een dikke kus xxxx puk


  • 23 April 2014 - 05:56

    Patricia Vd Helm:

    Jaaaaa daar ga je dan! Eindelijk is de tijd daar gekomen en ga je beginnen aan een nieuw deel van je leven: hoe gaaf is dat!!! Je doet het maar mooi en niemand neemt dat van je af! Heel veel succes en we zien elkaar in Kaapstad! Xo

  • 23 April 2014 - 07:09

    Mirjam Schaap-pols:

    Ha Anita,
    Heel veel succes en een goede tijd in Afrika!
    Groetjes Mart en Mirjam

  • 23 April 2014 - 19:27

    Annelies:

    Hoi Aniet,

    Jij bent nu op weg, waarschijnlijk van Londen naar JNB (ik weet het nog). Ik heb een beetje een onrustig gevoel, maar ik weet zeker dat je het heel gaaf gaat hebben. Ik ben erg benieuwd naar je reisverhalen.
    groetjes Lies

  • 23 April 2014 - 20:42

    Galunia:

    Hoi hoi, wat leuk dat ik je op de valreep nog even in de winkel zag. Als het goed is ben je nu in de lucht onderweg naar jouw grote avontuur. Nogmaals heel veel succes en plezier. En ik kijk uit naar jouw eerste verslag!
    Groetjes X Galunia

  • 24 April 2014 - 08:03

    Monica:

    Heel veel plezier en succes daar! Groetjes Monica.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wateringen

Anita

Actief sinds 10 Maart 2014
Verslag gelezen: 982
Totaal aantal bezoekers 21369

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 29 September 2014

Opleiding BSR practitioner

Landen bezocht: