Week 20 - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Anita Holierhoek-Heskes - WaarBenJij.nu Week 20 - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Anita Holierhoek-Heskes - WaarBenJij.nu

Week 20

Door: Anita Holierhoek - Heskes

Blijf op de hoogte en volg Anita

18 September 2014 | Zuid-Afrika, Wilderness

De laatste loodjes….. ook voor dit blog, waar moet ik het nú weer over hebben? Het gaat er hier erg relaxed aan toe deze week, zo relaxed zelfs dat ik mijn blog zondag helemaal vergeten ben te schrijven.

Overdag tot 12 of 13 uur naar school en `s middags klanten releasen. Afgelopen vrijdag had ik een klant voor de 3e keer, maar ze voelde zich zo geweldig na de behandeling dat ze graag nog een keer wilde komen als het in het rooster zou passen. Dus vrijdag zie ik haar voor de 4e keer. Zo gaaf, dat mensen al jaren klachten hebben, alles geprobeerd hebben en dan na 3 behandelingen voelen dat het nu eindelijk de goede kant op gaat! En dat komt door een beetje hulp van mij en met name door hun eigen lichaam, dat zoveel meer kan oplossen dan ze zelf geloven!! Zo mooi!!
Ben deze week wel druk geweest met mijn visitekaartjes en folders. Nou ja druk, gelukkig heeft mijn zus al heel veel voorwerk gedaan 3 jaar geleden en zijn nu vooral mensen in Nederland druk voor mij bezig….. Het komt nu zo dichtbij, het opstarten van een eigen praktijk! Heel onwerkelijk af en toe!

Ook onwerkelijk straks weer thuis bij mijn gezin te zijn. Het lijkt nu nog zo ver weg, maar volgende week zondag zit ik al in het vliegtuig. De laatste loodjes wegen echt het zwaarst…. Voor ons alle vier! Wat een topvent heb ik toch! Hij redt zich zo goed met 2 eigenwijze (sorry Theo, karaktertrekje van hun moeder), soms onredelijke, helaas af en toe ook brutale meiden. Niet veel mannen die hem dit na doen! Maar 5 maanden is wel erg lang, vooral na het weerzien hier in Zuid-Afrika valt het niet mee…. Het is fijn nu niet meer te hoeven leren, maar nu ook veel vrije tijd, die je liever thuis met je gezin zou willen doorbrengen. Het kan nu echt niet snel genoeg gaan!

Afgelopen zondag hebben we met de klas nog een trail gelopen naar Jubilee Creek, een erg mooie tocht door het bos naar een waterval. Wat een prachtig land is het toch. Gezinnetjes die in hun vrije tijd lekker de natuur in gaan, vlees en kolen mee, en braaien maar! Overal volop mogelijkheden.

Op school ook de laatste dingen regelen, posters die besteld moeten worden, onze naamplaat uitzoeken, kleine regeltjes van de associatie doornemen, veel info over hoe je het snelste een goedlopende praktijk kunt hebben, nog wat laatste technieken aanleren, voordrachten over één van je klanten (wat heeft de klant, wat heb je gedaan en wat is het resultaat) etc etc.

De kriebels om weer naar huis te gaan beginnen al te komen, nog 10 nachtjes slapen en 1 nachtje in het vliegtuig…….

Tot gauw,
Anita xx

  • 18 September 2014 - 19:21

    Wilco Alias De Reus:

    Aniet kom maar snel naar huis het is hiernogsteeds mooi weer zweet me het lazerus,
    gister ov vergadering gehad en we hebben jouw al wer lekker wat werk in je schoenen geschoven je zit in iedere commissie.
    je nu maar tellen dan ben is het zo weer 29 september.

    nog ff bikkelen maar dat kan je. En theo die is toch super met die meiden.


    nou tot snel kus ons gr reus

  • 18 September 2014 - 22:10

    Antoinet:

    Hoi Anietje
    Fijn dat het bijna opzit en dat je weer naar huis kan
    Kan me voorstellen dat die laaste week het langste duurd maar ook die gaat om
    En dan zit je hier weer heel snel in je ritme van de dagelijkse dingen
    Weet je al hoe je bedrijfje gaat heten????.
    Oja mag ik al een afspraak maken
    Ik wil graag als een van de eerste een keer langs komen

    Groetjes mog even vol houden

  • 18 September 2014 - 22:29

    Monique:

    Hou vol!!! Succes met de laatste loodjes, bijna weer echt knuffelen met je schatjes!!!
    Als je terug bent, plannen we gauw de sessies in, ik moet alleen nog ff bedenken waarvoor ;-)
    Ben wel heel benieuwd!
    X

  • 19 September 2014 - 06:45

    José:

    Het aftellen is begonnen maar nog even volhouden die tien dagen vliegen voorbij dus geniet er nu nog van.
    tot snel lieverd. Xxx

  • 19 September 2014 - 08:44

    Peetje:

    Hai Aniet
    Wat een verhaal weer,knap joh.
    En inderdaad die laastse dagen zijn denk de langste,maar janog fff
    En dan ben je weer aan de overkant.
    Jammer wij moeten nog ffff wachten met knuffelen vindt ik echt niet leuk.
    Maar vrijdag uit kamp zien we elkaar weer.
    En ben je al weer zo in geburgerd in het dagelijks leven dat je weer gillend terug wil?
    Nee hoor weer lekker voor de meiden en Theo en voor iedereen.
    Zal ook best weer even wennen zijn denk ik?
    Nou Aniet nog fff laastse week door worstelen en geniet er nog fff van!!(
    De rust)
    Xxxxxxxxxxpeetje

  • 26 September 2014 - 11:07

    Diana:

    Ha lieverd het is bijna zover nog heel heel even ik denk heel veel aan jou en hoop je gauw te zien en je weer te horen heerlijk ! Heel veel liefs Diana XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Wilderness

Anita

Actief sinds 10 Maart 2014
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 21315

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 29 September 2014

Opleiding BSR practitioner

Landen bezocht: