Week 8 - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Anita Holierhoek-Heskes - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Anita Holierhoek-Heskes - WaarBenJij.nu

Week 8

Door: Anita Holierhoek-Heskes

Blijf op de hoogte en volg Anita

23 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Wilderness

Dagje later dan normaal, maar heb deze week eigenlijk niet zoveel te vertellen. We zijn hard aan het leren voor ons grote Anatomie examen a.s. donderdag en druk bezig met ons visum. Woensdag nog een Principles test en dan vanaf vrijdag heerlijk 10 dagen vakantie. Ik ga zondag samen met huisgenootjes (Denise, Hubert en Lorraine)
2 nachtjes naar Stellenbosch (wijngebieden) en 3 nachtjes naar Kaapstad. Eerst donderdagavond nog examenfeestje bij onze vrienden bij Zade's, zaterdag bruiloftborrel van Grant en Saskia!
Hopelijk volgende week meer leesplezier!

Groetjes,
Anita

• 23 Juni 2014 - 19:23

Diana Bol:

Gelukkig toch nog een berichtje kort maar we weten weer iets voor donderdag heel veel toy toy toy en voor de vrije dagen heel veel plezier geniet maar lekker liefs Diana x

• 23 Juni 2014 - 20:58

Yvonne Gram:

Hai anita, liep wat weekjes achter met lezen.....maar ben weer bij hoe het gaat met als je belevenissen. Zo telezen is het naast hard leren ook wel gezellig en genieten. Na je examen donderdag lekker vrij....geniet ervan. Succes donderdag en we lezen wel weer hoe het gegaan is. X Yvonne

• 24 Juni 2014 - 21:00

Natas:

Succes donderdag en veel reis plezier! Geniet van de lekkere wijntjes

• 24 Juni 2014 - 21:26

Tiny:

Hallo Anita
    Ik zal het dan ook maar kort houden. Ik wens je heel veel succes met je anatomie.Hoop dat je het allemaal in je hoofd opslaat. En moet je daarna maar genieten van de vrije dagen En niet te veel wijndrinken h ha ha ha Nu tot je volgende brief
    liefs Tiny xxx